איך כדאי לבחור קייטרינג, אילו סימנים יעידו כי אתם בוחרים נכון? על הדברים הללו וגם כמה נושאים אחרים נסביר מיד. יש לא מעט שיקולים שחשוב להביא בחשבון כאשר מזמינים קייטרינג חלבי, הביתה, לעבודה או לאירועים. אין ספק שמבחר המנות, הניסיון והמוניטין של חברת הקייטרינג חשובים מאוד. אין ספק גם כי היחס האישי, מאור הפנים והחיוך של בעלי החברה ושל אנשי השירות חשובים גם הם. אך בנוסף לכך, חשוב מאוד לבדוק כי גם האוכל איכותי ועומד בסטנדרטים מחמירים של כשרות.

מדוע חשוב שיהיה קייטרינג חלבי כשר ואפילו מהדרין?

לא כל הלקוחות שלנו שומרים באופן יום יומי על כשרות מחמירה. יש שמחמירים יותר, יש שמחמירים פחות. אבל כאשר מזמינים קייטרינג, מן הראוי הוא להחמיר יותר. מדוע חשוב או לפחות מומלץ להזמין קייטרינג מהדרין? כל זאת, מכיוון שלעתים קרובות חלק מהמוזמנים לסעודה או לאירוע, חלק מהאנשים שנמצאים בישיבה או בהרמת הכוסית שומרים על כשרות מחמירה, מהדרין. על מנת שכולם יוכלו ללא חשש לטעום מכל אשר אנו מספקים, אנו מעדיפים להציע איכות ומנות כשרות למהדרין ביחד.

כיצד נבטיח קייטרינג מצוין

בצבעים בצלחת אנו נוהגים להציע תפריט מגוון, על טהרת המטבח החלבי. לעובדה זו יש משמעות, גם בהקשר של הכשרות. המטבח החלבי הכשר איננו טוב פחות גם מהמטבח שבו לא מקפידים על כשרות. שונה הדבר כאשר מדובר במנות בשריות, אך לנו אין כל נגיעה לדבר. במטבח החלבי שלנו אנו מקפידים להשתמש אך ורק בחומרי גלם מובחרים, טריים, שאנו בוחרים במיוחד. בצורה כזאת אנו יכולים להבטיח ללקוחותינו קייטרינג מצוין, במלוא מובן המילה. כאשר האוכל כולו טרי, כאשר הוא מוכן ממש לפני ההגשה, כמה שיותר סמוך לאספקה ללקוח, זה בהחלט מורגש. זה מורגש בכל ביס. זה מורגש בכל מנה. זו המחויבות שלנו כלפי הלקוח ומשום כך רבים מהלקוחות שלנו ממליצים עלינו לחבריהם, לשותפים עסקיים ולכולם.

איזו כשרות יש לנו כיום

נכון לכתיבת שורות אלה (שנת 2019), כשרות קייטרינג “צבעים בצלחת” הינה בהשגחת הבד”ץ. זוהי כשרות למהדרין מן המהדרין, “חוג חתם סופר” פתח תקווה. אם אתם עורכים אירועי בבית, בחצר שלכם, אם אתם עורכים ישיבה בעבודה, צריכים קייטרינג באספקה של מנות ארוזות לטיולים או למסיבות, אם אתם מארגנים מסיבת רווקות, ימי הולדת, מסיבות הפתעה, נוכל להבטיח לכם אוכל מצוין, מגשי אירוח עמוסים כל טוב. והכל, בסטנדרטים גבוהים, טעים מאוד וכפי שאתם מבינים כעת, גם כשר.

מגון עשיר שמתחשק לאכול

מה מתחשק לכם לאכול? נוכל להציע לכם מגוון רחב של מטעמים חלביים או מטעמי פרווה, בדיוק בסגנון הרצוי לכם. זו יכולה להיות ארוחה קלה. זו יכולה להיות ארוחה מלאה, עם כל מיני מנות פתיחה, מזטים, מתאבנים ומנות עיקריות. אנו מתכבדים להציע גם קייטרינג של מתוקים, מגוון רחב של מאפים מלוחים, סלטים, קינוחי בריאות ויופי של טעמים.

אם אינכם יודעים מה בדיוק דרוש לכם, אתם מוזמנים להיעזר בניסיון שלנו. סיפקנו עד כה אין ספור מנות ומגשי אירוח, באין ספור הזדמנויות. תוכלו להתרשם באתר מחלק מהיצע התפריט שלנו או ליצור קשר ואנו נחזור אליכם.

מגשי אירוח