בחירת תפריט קייטרינג חלבי לאירועים

לכל מגשי האירוח

עומדים לחגוג אירוע בקרוב עם הקייטרינג החלבי שלנו? עומדים מבולבלים מול התפריט המגוון והעשיר שלנו ולא יודעים במה בדיוק לבחור? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. במאמר זה תוכלו למצוא כמה טיפים חשובים שיסייע לכם לבחור את התפריט המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.

לפני הכל, חשוב לנו להדגיש כי הצוות המקצועי שלנו ערוך ונמצא כאן עבורכם לכל שאלה, ונשמח לשבת עמכם באופן אישי ולסייע לכם לבצע את ההתאמה הנכונה והטובה ביותר עבור האירוח שלכם. בייעוץ האישי אנו לוקחים בחשבון את מספר המוזמנים, הלוקיישן של האירוע, סוג האירוע, התקציב שלכם ועוד, ובצורה הזו מסייעים לכם לבנות את התפריט המתאים ביותר בשבילכם.

הגדרת התקציב שלכם

הדבר הראשון שכדאי לבצע לפני בחירת תפריט קייטרינג חלבי, הוא הגדרה של התקציב שלכם. בקייטרינג "צבעים בצלחת" אנו לא קובעים עבורכם את התקציב ומשאירים אתכם למצוא את הדרכים להתאים את היכולות שלכם אלינו, אלא מאפשרים לכם להתאים באופן אישי את התפריט הנכון עבורכם וזה שיאפשר לכם לקיים את האירוע שלכם תוך עמידה ביכולות ובדרישות שלכם.

לכן, השלב הראשון חייב להיות הגדרה מדויקת של התקציב שלכם. לאחר שתגדירו את התקציב לאירוע כולו, חלקו את הנתח שתוכלו להשקיע בחלק הקולינרי של הערב, ועל בסיס התקציב הזה יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את התפריט ואת האפשרויות השונות עבור האירוע שלכם.

חלוקה לכמה שלבי אכילה

גם אם אתם מתכוונים להציע את כל התפריט על בופה מעוצב עם מגוון מגשי אירוח, כאשר אתם מבצעים בחירה של המנות או המגשים השונים, בצעו חלוקה לכמה שלבים כך שהאורחים יוכלו להתחיל ממנות מסויימות ולהמשיך הלאה למנות נוספות עד לסיום המוצלח.

כדאי להתייחס לשלושה סוגים עיקריים של מנות:

  1. מנות פתיחהסלטים, מגשי ירקות חתוכים, פלטות של גבינות וכדומה. מנות אשר מעוררות את התיאבון ומגרות את החך.
  2. מנות עיקריותקישים ופשטידות שונות, מנות של פסטות, מאפים ממגוון סוגים שונים, מנות דגים ועוד.
  3. מנות אחרונות – לסיים את הארוחה עם טעם טוב בפה. תוכלו להגיש מגוון רחב של מגשים מתוקים כמו מגשי פירות העונה בחיתוך צורני ועיצוב מרשים, מגשים של עוגות, עוגיות, קינוחים מושחתים, שוקולדים בעבודת יד ועוד שלל אפשרויות נוספות.

שימו לב למיקום ומועד האירוע

כאשר אתם בוחרים את המנות המתאימות לאירוע שלכם, שימו לב ללוקיישן בו יתקיים האירוע. לדוגמא, אם מדובר באירוע אותו אתם מקיימים תחת כיפת השמים, בעונת הקיץ ובשעות הצהריים, עדיף להתמקד במאכלים קרים, קלילים וכאלו שיכולים להחזיק מעמד היטב גם בחום. לעומת זאת, אם מדובר באירוע ערב בעונת החורף, כדאי להתמקד דווקא במנות חמות יותר כמו פסטות, קישים או פשטידות חמות, משקאות חמים שילוו את האירוע וכדומה.

מגשי אירוח לזניה גבינות