מגשי אירוח לחברות הייטק – מה חשוב לדעת?

לכל מגשי האירוח

אירועי הייטק תמיד יצריכו אירוח נאות, מקצועי והכי חשוב, טעים! אז כיצד נבחר מגשי אירוח לאירועים וכנסים עסקיים? במאמר זה נספק לכם את כל המידע החדשוב לגבי פתרונות קייטרינג לאירועים שגורמים לכולם לשאול "וואו, מה יש בזה?" – מידע שימושי להפקת כנס עסקי.

אם מדברים על כנסים ואירועים עסקיים, מדברים על אירוח מקצועי. בעוד שחלקנו חושבים אוטומטית על חברת קייטרינג מומלצת לכנס עסקי, חלקנו האחר דווקא חושב על מתנות שמעניקים לאורחי הכנס. להגיד מי צודק? אין טעם, כי מומלץ לבצע את שתי המשימות האלו. האחת, בחירת חברת קייטרינג לאירוע עסקי, בעוד שהשנייה תהיה בחירת מתנות לאורחי הכנס (אפשר גם מתנות סמליות או מתנות עם מסרים שיווקיים).

קייטרינג מגשי אירוח עסקי לאירועים

אם אתם מחפשים אחר ייחודיות, מתנות לעובדים שממותגות בסטייל וכנס הייטק מוצלח, לכו על מגשי אירוח מסוגים שונים, אפשר גם מגשי סושי פירות. מגשי אירוח לאירועים מומלצים ביותר עבור כנסי הייטק, היות שהמגשים האלו משדרים יוקרה אמיתית.

מעבר לנראות המעולה של מגשים אלו, כמובן שגם חשוב לדבר על הטעימות! אתם מוזמנים להרכיב לעצמכם מגשי אירוח לאירועים המתבססים על סוגים שונים של תפריטים, כולל מזונות המתאימים לאוכלים ללא גלוטן, טבעוניים וצמחוניים. בעוד שמגשים אלו טעימים מאוד, הם גם לא מאוד "כבדים בבטן" ולא יוצרים תחושה עייפה אצל אנשים, דבר שחשוב במהלך כנסים מסוגים שונים. אף אחד לא מעוניין להרגיש שהוא צריך שנ"צ כבר ב-12:00 בצוהריים.

בחירת מתנות לכנס הייטק

בין אם אתם עורכים כנס כזה או אחר, כדאי לקחת בחשבון, מעבר למגשי אירוח טעימים, גם מתנות לעובדים שממותגות בסטייל ומשאירות אפקט חיובי אצל המקבלים אותן. ניתן למתג מתנות מכל הסוגים כמעט, במיוחד אם מדברים על מוצרים טכנולוגיים שונים, מוצרי פנאי, מוצרי קמפינג ועוד. למעשה, אין כל הכרח להעניק מתנות טכנולוגיות בכנס הייטק.

אם תרצו, תוכלו אפילו למתג שמשיות, אוהלים, מטריות, נעלי בית, חלוקי אמבטיה ועוד. בשורה התחתונה, כולנו אוהבים לקבל מתנות, לא משנה באיזה הקשר!

סוגים של מגשי אירוח לכנסי הייטק

בין אם החשק שלכם הוא כזה או אחר, אפשר לענות עליו! תוכלו לבחור בין מגשי טורטיות לאירועים, מגשי כריכי לחם לכנסים עסקיים, מגשי מיני פרעצל, מגשי בורגר איכותיים, מגשי אירוח מיני פריקסה, מגשי מתוקים, פחזניות טונה מעושנת (מומלץ!), מגשי מאפינס לאירועים ועוד רבות.

למעשה, ישנם עשרות סוגים שונים של מגשי אירוח לאירועים שניתן לבחור ביניהם!
בחרו את המטעמים הכי טעימים, מתנות לעובדים שממותגות בסטייל והכנס ירגיש אחרת לגמרי עבור כל הנוכחים בו. בהצלחה!

מקלות פרמזן