מגשי אירוח מיוחדים לכנסים

לכל מגשי האירוח

מארגנים כנס חשוב בקרוב? רוצים להציע הרבה יותר מכיבוד קל ופשוט ולאפשר למשתתפי הכנס ליהנות מחוויה קולינרית של ממש, כזו שתתרום להצלחה של הכנס שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

החוויה הקולינרית בכנס תשפיע באופן מהותי ומשמעותי על ההנאה של המשתתפים בכנס. לכן אם אתם רוצים להציע להם את החוויה הקולינרית הטובה ביותר, ואם אתם רוצים להיות בטוחים כי המשתתפים בכנס שלכם יזכרו אותו ואת ההשתתפות בו לתקופה ארוכה, מגשי האירוח המגוונים שלנו בצרוף מבחר קינוחים לאירוח הם התשובה.

מדוע? מה היתרונות של מגשי אירוח לכנסים? מדוע כדאי לכם לבחור דווקא במגשי האירוח של "צבעים בצלחת"? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

מה היתרונות של מגשי אירוח לכנסים?

לרוב, כאשר מקיימים כנס לא חושבים על ישיבה סביב שולחנות או סידור מקומות לארוחה של ממש. ברוב המקרים מדובר באולם כנסים ואם היה שילוב של קייטרינג בכנס, היה צורך בבחירת אולם יוקרתי יותר הכולל גם מקומות ישיבה, מה שמעלה משמעותית את העלות של הכנס.

אם בעבר הפתרון היה כיבוד קל או פינת קפה ועוגיות, היום, עם מגשי האירוח של "צבעים בצלחת" רבים מבינים כי הם יכולים לתת את החוויה הקולינרית הטובה ביותר באירוע שלהם, לא להתפשר על האיכות, הטריות והטעמים, ויחד עם זאת לאפשר אכילה קלה ופשוטה של גם ללא מקומות ישיבה.

תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של מגשים על בסיס "פינגר פוד" – מאכלים שניתן לאכול גם בעמידה, תוך כדי שיח עם חברים או הקשבה להרצאה, ומעניקים את הפתרון המושלם לכנסים.

למה דווקא "צבעים בצלחת"?

קייטרינג "צבעים בצלחת" הינו קייטרינג מקצועי אשר מתמחה במגשי אירוח. תוכלו למצוא אצלנו מגוון עצום של מגשי אירוח אשר יכולים להתאים לכנסים כמו:

  1. מגשי אירוח מלוחים – מגוון רחב של מאפים מלוחים, כריכים על בסיס של לחמים ובצקים מגוונים, בורקסים שונים, פלטות גבינות מעוצבות, מגשי דגים וסושי ועוד.
  2. מגשי אירוח מתוקים – מגשי פירות, קינוחים, עוגיות ומאפים מתוקים ומושחתים, קינוחי פרימיום יוקרתיים ועוד.
  3. מגשי אירוח מותאמים לחגים – אם הכנס שלכם נערך בסמוך לחג מסויים, ואתם רוצים להציע חוויה קולינרית ברוח החג, תוכלו למצוא אצלנו את מגשי האירוח המתאימים ביותר. לדוגמא, לפני חג החנוכה ובמהלכו תמצאו מגשי סופגיות מעוצבים, מגשי לביבות, דונאטס ועוד, בתקופת פורים תוכלו להגיש מגשים של אוזני המן ובשבועות מגשים חלביים מרשימים ומיוחדים.

התאמה אישית לכל תקציב

אחד היתרונות הגדולים של קייטרינג "צבעים בצלחת" הוא האפשרות שאנו מעניקים לכם להתאים את התפריט באופן אישי לתקציב של הכנס שלכם. לא משנה אם מדובר בכנס דל תקציב או כנס יוקרתי בעל תקציבי ענק, אנו נסייע לכם להחליט על המגשים המתאימים ביותר מבחינת כמות המוזמנים, סוג הכנס ונתונים אישיים נוספים כך שתבצעו את הבחירה הטובה ביותר בשבילכם.

מיני פטיפורים - צבעים בצלחת