פלטות ירקות חתוכים – טרנד השנה באירועים

לכל מגשי האירוח

בריאות. תזונה נכונה. אורח חיים בריא.

כל אלו הינם מושגים שכולנו שומעים מידי יום. כל אחד ואחד מאתנו, והיום ישנה הרבה יותר מודעות לנושא הזה. עם המודעות הזו, הגיעו הטרנדים. אין ספק כי טרנד השנה באירועים של 2019 היה פלטות של ירקות חתוכים.

מקייטרינג "צבעים בצלחת" הוזמנו פלטות ירקות חתוכים למגוון רחב של אירועים שונים בכל רחבי הארץ כמו ארוחות עסקיות וכנסים שונים, הרמות כוסית, ארוחות בוקר משותפות, אירועים פרטיים שונים ואפילו אירוח ביתי מושקע ומרהיב. כל אותם לקוחות הבינו כי פלטות הירקות שלנו יכולות לשדרג משמעותי את האירוח או האירוע שלהם, ובאמת ראו את השדרוג הזה מתרחש בפועל בזמן האירוע.

עיצוב מרהיב ומושך את העין

אנו בקייטרינג "צבעים בצלחת" מומחים בהפיכת הירקות להרבה יותר מרשימים והרבה יותר מיוחדים. אנו מתמחים בחיתוך נכון וצורני של הירקות השונים ושימוש בכלי הגשה מתאימים אשר יהפכו כל מגש ירקות להרבה יותר מרשים והרבה יותר מושך עבור האורחים שלכם.

אם אתם רוצים ליצור אירוח בו תגישו אוכל שהוא לא רק בריא, אלא גם מרשים וטעים במיוחד, מגשי האירוח שלנו הם הפתרון הטוב ביותר בשבילכם. לכל ירק אנו מתאימים את החיתוך עבורו בהתאם לתכונות הטבעיות של אותו ירק ובהתאם לצורת ההגשה הדרושה, וכך אנו מגישים מגשים איכותיים אשר הופכים את הארוחה לחגיגה של ממש.

הקפדה על איכות וטריות

אנו בקייטרינג "צבעים בצלחת" מקפידים לעשות שימוש במוצרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר שיש. כל מגשי הירקות החתוכים שלנו מורכבים מירקות איכותיים וטריים אשר מגיעים אלינו מידי יום. בכל טעימה האורחים שלכם ירגישו את הטריות, את הרעננות וייהנו מהיתרונות הבריאותיים של כל ירק וירק בצורה הטובה ביותר.

שימוש בכלי הגשה ייחודיים ומרשימים

אנו עושים שימוש בכלי הגשה ייחודיים ומרשימים אשר הופכים את מראה השולחן למרשים וייחודי יותר. תוכלו לבחור בין מגשים מרכזיים בהם כמות גדולה של ירקות שונים, לבין הגשה בכלים אישיים כך שכל אורח יכול לקחת את הכלי המתאים לו ואפילו להסתובב יחד עם הכלי בין המשתתפים באירוע שלכם. הגשה אישית כזו מתאימה במיוחד לכנסים ואירועים עסקיים, מקומות בהם האכילה היא "על הדרך" ורוצים לתת למשתתפים את הנוחות הגבוהה ביותר.

אז למה אתם מחכים?

אם אתם רוצים לשדרג את האירוע שלכם עם הטרנד הכי נכון של הרגע, ולהציע לאורחים באירוע שלכם חוויה קולינרית שהיא גם בריאה ומזינה, פנו אלינו עוד היום. נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי לבחירת מגשי הירקות המתאימים ביותר עבור האירוע שלכם בהתאמה לתקציב, מספר המוזמנים, סוג האירוע, הלוקיישן הנבחר ונתונים אישיים נוספים, וכך להבטיח לכם אירוע מוצלח, ייחודי ומרשים במיוחד, אירוע שכולם יזכרו בחיוך רחב למשך זמן רב גם לאחר שהוא יסתיים.

כוסות אישיות של ירקות חתוכים