קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

לכל מגשי האירוח

אנו פוגשים אירועים קטנים בכל מקום, במגוון רחב של הקשרים. אלו יכולים להיות אירועים עסקיים וימי גיבוש לעובדים ואלו יכולים להיות גם ימי הולדת מפתיעים או מסיבות של חבר’ה בראש טוב. אירועים קטנים יכולים להקדים ולבוא לפני או בסמיכות לאירועים גדולים יותר, כך למשל כאשר מדובר בשבת חתן או במסיבת רווקות. יש לנו עוד הרבה מאוד דוגמאות לאירועים לא גדולים, אך לכולם דבר אחד משותף. בכל אחד ואחד מהם יתאים מאוד להזמין קייטרינג חלבי לאירועים קטנים. אירוע בטעם מצוין, טעם של עוד.

למה קייטרינג חלבי פופולרי כל כך

הרבה סטיגמות נשברו עד לזמן שבו הפך הקייטרינג החלבי לפופולרי כל כך. פעם האמינו שחברת קייטרינג כדאי להזמין רק באירועים גדולים ורק אם רוצים דווקא ארוחה בשרית מלאה. כיום, דווקא האירועים שעורכים בסגנון החלבי הפכו לפופולריים יותר מאי פעם. קייטרינג חלבי לאירועים קטנים הפך לכל כך פופולרי משום שהוא מצד אחד מאוד טעים ומצד שני מאוד גמיש, מגוון ורענן. הוא הולך נהדר גם באירועים שמתקיימים בשעות לא שגרתיות וגם כאשר לא מדובר באירועים שאליהם מקובל להזמין אורחים שמתייצבים עם צ’קים שמנים. ומעל לכל, הוא הפך לכל כך פופולרי מפני שהוא מאוד בריא, מאוד טעים ולא פחות חשוב – הוא גם מאוד מגוון שתמיד אפשר לחדש.

מושקע, משביע וטעים

מאכלי חלב הם לא המנות היחידות שאותן ניתן למצוא בקייטרינג חלבי מושקע. לצד מאכלי חלב וגבינות ניתן ליהנות גם ממגוון רחב של אפשרויות נוספות. הקו המקשר בין כל האפשרויות הינו אחד: בלי בשר בכלל. האפשרויות להרכבת אירוע מושקע משביע וטעים מגוונות ביותר. ניתן לשלב בין מאפים נהדרים לבין פסטות וספגטי. ניתן להגיש פיצות ופוקצ’ות, סלטים טריים, ירקות מוקפצים ועוד מיני תבשילים. ניתן להציע מגוון רחב של מנות בנוסח פינגר פוד ואפשר להציע מגשי אירוח צבעוניים ומלאי כל טוב. אם זהו אירוע שלא מיועד עבור צמחונים, ניתן לשלב גם מיני דגים, סלמון, טונה ואחרים. אך ללא ספק, אירוע חלבי יכול להתאים גם לאנשים המתנזרים מבשר, מכל סיבה שלא תהיה.

לבוקר, לערב, לכל שעה

הקייטרינג החלבי המיועד לאירועים קטנים יכול ללבוש גם צורה יוקרתית, אם רק רוצים. הוא מתאים גם לאירועי בוטיק, במידה ובוחרים מנות מושקעות במיוחד וכאשר גם צורת ההגשה מאוד מושקעת. היופי הוא שניתן לערוך אירוע שכזה בכל שעה ובכל מקום. אירוח חלבי טוב לבוקר, לשעות המאוד מוקדמות או לשעת הברנץ’. גם אירוע של שעות הצהריים המאוחרות או הערב יכול ללבוש נוסח חלבי מנצח. עם זאת, לא חסרות גם מנות עיקריות לצהרים שיכולות ללבוש צורה חלבית או פרווה, כרצוי לכם.

יש לכם אירוע מתוכנן, בסדר גודל קטן או אפילו בינוני? אתם מוזמנים לפנות לצבעים בצלחת ולשמוע על האפשרויות שלנו, לשדרג עבורכם את טעמו של האירוע. גם אתם יכולים להפתיע את האורחים ואת המוזמנים עם שפע בצלחת, עם טעמים נהדרים ומנות בריאות שכיף לנגוס. הכל טרי, הכל עשוי באהבה, מתאים גם לשומרי כשרות. ומלבד זאת, יש גם שפע של קינוחים, עוגיות, עוגות, קינוחי שוקולד וגם קינוחי בריאות על בסיס פירות טריים. חגיגה של טעמים וצבעים בצלחת.

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים