קייטרינג לחברות הייטק

לכל מגשי האירוח

ברור לנו שאתם מבינים הרבה יותר מאיתנו בשפות תכנות או בגיוס הון לסטארט אפ. אבל אין ספק שגם אתם, כעובדי הייטק או מנהלים בתחום, יודעים להעריך כמונו אוכל טוב. אוכל מצוין שכיף לנעוץ בו את השיניים. את ההערכה הרבה שלנו לחברות ההייטק שמצעידות את המשק הישראלי למעלה אנו מבטאים בשירות מעולה לכם, הלקוחות שלנו. קמתם בבוקר וגיליתם שמתוכננת ישיבה ואין כיבוד מתאים? חשבתם לערוך יום גיבוש או אולי להזמין קבוצה של משקיעים, להכיר את צוות הפיתוח? רעבים לארוחת צהרים טובה באמצע יום העבודה? אתם רק צריכים לפנות אלינו. צוות צבעים בצלחת מציג: קייטרינג לחברות הייטק. כי גם אם סייבר או אפליקציות זה התחום שלכם, לספק לכם אוכל מצוין זה התחום שלנו.

שירותי קייטרינג לחברות

לא משנה מהו העסק שלכם, מנות נהדרות שכיף לנעוץ בהן את השיניים, נוכל להביא עד אליכם. חשוב לנו לומר, ושלא תהיה טעות: הייטק הוא הדבר החם בארצנו, אומת ההייטק, אבל אנו מלאים הערכה לכל חברה יצרנית. אנו מעריכים מאוד כל עסק, מפעל או משרד שמספק שירותי תיווך, פרסום, ייעוץ עסקי, עריכת דין, ליווי הנדסי או כל דבר אחר. מדינת ישראל, כחברה משגשגת זקוקה לכל סוגי החברות העסקיות. כיף לנו לפגוש נציגים של כל החברות ולהעניק להם הפוגה טעימה באמצע יום העבודה. לא משנה אם זו שעת בוקר מוקדמת, שעת צהרים או אפילו בין ערביים, נוכל להמליץ לכם על המגשים שלנו. מגשים מלאים כל טוב. מנות משביעות אך גם טעימות להפליא, שימלאו אתכם באנרגיה טובה.

משהו בריא וטעים בשבילכם

אם יש דבר אחד ששמנו לב במפגש שלנו עם אנשי הייטק זה הדבר הבא. רובם ככולם יודעים להעריך ולהוקיר איכות. רובם ככולם לא מסתפקים באוכל פשוט. רובם ככולם ערים לחשיבות של אוכל בריא טעים ומזין. מתי אכלתם בפעם האחרונה אוכל שמנוני שהשאיר לאחר מכן הרגשה כבדה בבטן? אם הייתם באירוע שכזה, בוודאי אתם לא היחידים. אז הרשו לנו להציע לכם שפע של מנות נבחרות שאנו מכינים עבורכם בצורה הרבה יותר בריאה.

בשביל מה לאכול אוכל עייף, מלא קלוריות וצבעי מאכל, כאשר אפשר לאכול אוכל בריא, טעים ומזין שגם לא מותיר אתכם עם הרגשה כבדה ועייפות. יש לנו מגוון רחב של מגשי אירוח, כריכים בריאים, פסטות, מאפים טריים, מעדנים על בסיס פירות, ירקות וסלטים. אם חשוב לכם לשמור על הבריאות ולאכול בהנאה, נשמח להכיר לכם את המגוון שלנו, שמגיע לאן שרק תרצו. למשרד או ליום כיף, ליום גיבוש או לישיבה. אז בפעם הבאה שמתחשק לכם לנשנש משהו בעבודה, אל תשלחו את אחד העובדים להביא חטיפים או סתם מנות מטוגנות בשמן עייף. פנו אלינו ונוכל להמליץ לכם על מנות עדיפות בהרבה. אפשרות גם למנות צמחוניות וטבעוניות מיוחדות.

תמיד יש מה לחדש

מכיוון שרבים מקלחותינו מביעים את האמון בכך שמזמינים אותנו פעם אחר פעם, החלטנו להעניק עוד משהו בתמורה. גם כאשר מזמינים אותנו להגיע ולספק קייטרינג לחברות הייטק אנו רוצים לחדש ולהפתיע. מעת לעת אנו מרעננים אתה התפריט ומציעים גרסאות נוספות וחדשות על הקיים והמוכר. יש לנו מנות בסגנון מאכלי עדות ויש לנו מנות בניחוח צרפתי. יש לנו קינוחים מושחתים ושוקולדים ויש לנו סלטים טריים ועסיסיים. אם אתם מרגישים שמשעמם לכם בפה, יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. נשנושים בריאים ומיוחדים או ארוחות של ממש. מגשי אירוח בסגנון פוד פינגר שיתאימו לארוחת צהרים קלה וגם מנות שמתאימות לאירוח קוקטייל. ניסיתם אותנו והייתם מרוצים? כשתפנו שוב, נוכל להציע לכם עוד אפשרויות כדי שתמשיכו ליהנות!

קייטרינג לחברות הייטק – כי למי יש זמן להכין צהרים?

מי כמונו יודע שעובדי הייטק עובדים קשה. ולא שאנחנו ממעיטים בעבודתם הקשה של עובדי ייצור או של עובדי מערכת הבריאות, לצורך הדוגמא, אבל יצירתיות וטכנולוגיה זה ממש לא דבר פשוט. עבודת מוח זה דבר תובעני והצורך לחדש ולהישאר תמיד בחזית מוכר לנו היטב. אנו יודעים כי לעובדי ההייטק בארץ יש משמעת עצמית גבוהה וסדר יום לחוץ ותובעני. אמנם יש כאלה שאוהבים לבשל וזה התחביב האולטימטיבי עבורם אבל ביום יום, זה ממש לא פשוט. אם גם אתם מרגישים שאין לכם זמן להכין צהרים, אם אתם רוצים אוכל טוב שמגיע אליכם, טרי, טעים ובזמן, צבעים בצלחת, הפתרון הנכון. הצוות המקצועי שלנו מקבל יום יום חומרי גלם טריים ומוכן להפוך אותם לארוחות מפתיעות ומנות מעולות. אם אתם מחפשים פתרון קבוע או מזדמן עבור ארוחת צהריים, פנו אלינו ונשמח לעזור. נוכל לעזור לכם לארגן תפריט איכותי, לצוות עובדים קטן או לצוות עובדים גדול.

פס ייצור? מגע אישי!

היודעים אתם מהו המשותף למערך הסייבר הלאומי, בנק לאומי, המכון הטכנולוגי חולון, חברת חשבשבת, חברת קשת, חברת דוויד שילד ועיריית תל אביב יפו? כל אלה הם חלק מהלקוחות שאנו גאים לשרת. כחברה מובילה שמוציאה בכל יום מגוון רחב של מנות ובקנה מידה רחב, יש לנו מטבח שוקק חיים ועמוס. אפשר לומר שאנו מנהלים פס ייצור של אוכל טוב, אבל יש לנו סוד. הסוד שלנו הוא הרצון להעניק לכל מנה ומנה, לכל מגש ומגש עמוס כל טוב, מגע אישי. הסטנדרט שלנו דורש מאיתנו להיות קשובים ללקוח ולהעניק מצוינות של ממש. אם אתם צריכים מנות מגוונות, למספר עובדים גדול, נשמח להאכיל אתכם בסטנדרט גבוה. אך גם אם אתם סטארט אפ קטן ויש לכם צוות רעב שחייב אוכל ועכשיו, פנו אלינו ונגיע אליכם.

גם לכם מגיע מחירים תחרותיים

אנו יודעים שאנו חיים בשוק חופשי, דינאמי ומתחדש. אם אתם פונים לחברות קייטרינג ומחפשים את הפתרון הטעים שיהיה גם משתלם, פנו אלינו. אנו חיים את השטח, חיים את הצרכים של כל לקוח ולקוח. אנו יודעים לספק לכם אוכל ארוז בהגשה חמה, מכל הלב. נשמח לבנות עבורכם את התפריט המשביע, הטרי והטעים, לצהרים, למסיבות, לישיבות, לכל מה שתרצו. הכל במחיר תחרותי, שמצטרף לכל היתר. לארוחות בוקר ולארוחות צהרים, לאירועים בחברה ובמשרד, גם לאירועים ביתיים ולכל הזדמנות אחרת, נבנה לכם את התפריט לשביעות רצונכם המלאה. כשאתם תשקדו על הטכנולוגיה לסטארט אפ הבא נבשל בשבילכם. אתם תפתחו הגנת סייבר חדשה, תקדמו את הבינה המלאכותית או טכנולוגיה הפינטק או התקשורת, אנחנו נשמח לבשל בשביכם מגוון טעים שכיף לקבל.

קייטרינג לחברות הייטק