קייטרינג פינגר פוד חלבי

לכל מגשי האירוח

מחפשים קייטרינג מיוחד, גם טעים וגם נגיש? אוכל שכיף לאכול ואפשר גם לנשנש בצורה הכי טבעית בעולם? לכל הזדמנות, לכל מטרה, לכל מפגש, אירוע ובעיקר חוויה, אפשר להתאים קייטרינג פינגר פוד חלבי. קייטרינג צבעים לצלחת, טעם של חוויה ויופי של אירוח שמתאים בשבילכם!

כיצד פינגר פוד מעניק יותר מצורת הגשה

יש מאכלים שיושבים בנוח על גבי צלחות גדולות. מאכלים אחרים יכולים ללבוש צורה מעניינת גם כאשר הם מונחים על גבי צלחות קטנות, בצלוחיות או אפילו בכוסות. עבורנו, הטרנד הכי מרתק בעולם הקולינרי הינו הגשת מנות יפהפיות אשר אפשר לטעום מהן ולאכול מהן בכל צורה שרק רוצים, אפילו עם הידיים. בלועזית, זה נקרא פינגר פוד. בעברית עדיין לא מצאו לכך ביטוי הולם.

לכאורה, פינגר פוד זה הינו אוכל אשר מגישים אותו בצורה מעט שונה. אוכל המסודר בצורה כזאת שאפשר להגיש את היד ולקחת, ישירות ובלי חוכמות. אך למעשה, מדובר בגישה שהיא הרבה יותר מאשר צורה של הגשה. פינגר פוד, שמתאים בעיקר למאכלי חלב או פרווה לא “גונב את ההצגה” מדברים אחרים. למשל, אם מארגנים ארוחת ערב או מסיבה שבה רוצים לאפשר למוזמנים לשוחח ביחד, מנות קונות יתאימו היטב. הוא מאפשר להקשיב איש לרעהו, אולי אפילו להקשיב להרצאה או לסדנא נלווית. כאשר מגישים אוכל במנות קטנות, אפשר להימנע מאכילה עמוסה או מכבידה שגורמת להרגשה ישנונית. לכן, זהו כיבוד שיכול להתאים אפילו ליד מסיבת ריקודים. זהו כיבוד שאפשר להתאים לישיבות צוות בעבודה. זהו כיבוד שיכול להתאים כנשנוש, כארוחה קלה, כמתאבן וגם כארוחה שווה ומלאה.

קייטרינג פינגר פוד חלבי למסיבת קוקטייל בטעם מצוין

אם רציתם לארגן מסיבת קוקטייל בטעם מצוין, אתם לא חייבים לעבוד קשה בשביל זה. לא צריך להעמיד סירים עמוסים על הגז או להכין פשטידות ולהכניס לתנור. למסיבה, למפגש חברתי, לאירוע קליל או אפילו יוקרתי, בעזרת קייטרינג בנוסח פינגר פוד ומגוון מעדנים לבחירה, צפויה יופי של אווירה. אסתטיקה לעיניים וטעם נהדר בשילובים מיוחדים.

פינגר פוד ניתן להגיש על גבי מגשים בצורות שונות. ניתן לארגן מגשים עם מגוון סוגי גבינות וכן מגשים ובהם מאפים טריים, מעלים ניחוח המעורר תיאבון. ניתן להגיש סלטים ומגוון ירקות חתוכים, לצד מיני מטבלים. פינגר פוד יכול לכלול גם אפשרויות נוספות, כדוגמת קינוחים אישיים לאירוח המוגשים בכוסות. ויש גם מיני עוגות, פירות חתוכים, דגים מלוחים וחטיפים בריאים – את כל אלה והרבה יותר אפשר להגיש לאירוע או מסיבת קוקטייל לכל מספר של מוזמנים.

כולם מוזמנים ללקק את האצבעות

פוד פינגר חלבי שמזמינים בקייטרינג משובח מאפשר הנאה שלמה, במחיר סביר ביותר. לא צריך לארגן שולחן ענקי ועמוס לעייפה. לא חייבים לדאוג שמא שומרי הכשרות או הצמחוניים לא ימצאו במה לנעוץ את השיניים. יש כל כך הרבה אפשרויות וכל כך הרבה סגנונות של טעמים, שבטוח שכולם יהיו מרוצים. גם המוזמנים להתארח, גם העובדים שמגיעים לישיבת הצוות ואולי החותנת או החברים.

לכל הזדמנות, מפגש, בילוי חברתי או מסיבה צבעים בצלחת יוכלו לספק לכם מגוון מגשי אירוח וטעמים. טרי, בריא, איכותי ומזמין. מגשים ומנות בקונספט ייחודי ובטעם של עוד, פשוט ללקק את האצבעות!

קייטרינג חלב פינגר פוד כשר למהדרין